ZOO jest czynne codziennie, w każdą niedzielę i święta od godz. 9.00.
Witamy w Miejskim Ogrodzie
Zoologicznym im. Antoniny i Jana
Żabińskich w Warszawie
A A + A
Wybierz język

Punkt Obsługi Klienta (POK)

Punkt Obsługi Klienta znajduje się na parterze budynku administracyjnego ZOO, 70 metrów od kas przy bramie głównej (idąc w lewo, w stronę Wisły). Wejście bezpośrednio z ulicy Ratuszowej.

Telefon do POK: 22-619-40-41 wew. 119

Punkt Obsługi Klienta – czynny od wtorku do niedzieli od godziny 9:00:

  • 14:30 (grudzień, styczeń) i 15:00 w soboty i święta,
  • 15:00 (luty, listopad),
  • 16:00 (marzec, październik),
  • 17:00 (kwiecień)
  • 17:00 (maj-wrzesień) i 18:00 w soboty i święta.

 

W POKu kupisz:

  • bilety wstępu do ZOO,
  • bilety roczne,
  • mapy ZOO,
  • przewodniki (także w alfabecie brajla)
  • książkę „Idziemy do ZOO” i inne pamiątki

W Punkcie Obsługi Klienta można płacić kartą lub gotówką oraz otrzymać fakturę.

 

W POK można skorzystać z tłumacza PJM on-line.

 

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA WARSZWSKIEGO ZOO – co tu załatwisz?

 

  1. Wyrobisz Roczną Karty Wstępu do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie

Kartę wyrabia się osobiście w Punkcie Obsługi Klienta. Wniosek o wydanie karty można pobrać i wypełnić wcześniej lub na miejscu. Karta jest gotowa w 5 minut i można z niej korzystać od razu.

Kupując Roczną Kartę wstępu można odwiedzać Warszawskie ZOO 365 dni w roku. Spacerując po 40 ha pięknego parku z cennymi drzewami oraz roślinnością móc podziwiać aż 12 tysięcy gatunków zwierząt o każdej porze roku.

 

  1. Wyrobisz duplikatów Rocznej Karty Wstępu (jeśli np. zaginęła)
  2. Kupisz jednorazowe bilety wstępu
  3. Kupisz mapy ZOO
  4. Kupisz przewodniki, także alfabetem brajla

 

  1. Uzyskasz informacje na temat:
  • Historii Warszawskiego ZOO
  • Willi Państwa Żabińskich
  • Mieszkańców ZOO
  • Dojazdu do ZOO
  • Zajęć Dydaktycznych oraz zwiedzaniu ZOO z przewodnikiem
  • Wydarzeń i imprez na terenie ZOO

 

  1. Wypożyczysz wózek inwalidzki

Nasi Goście mają możliwość wypożyczenia wózka inwalidzkiego

Użyczenie wózka jest możliwe w okresie od maja do połowy października. Po tym okresie użyczenie następuje tylko po wcześniejszej rezerwacji. (np. telefonicznej)

Wózek można bezpłatnie wypożyczyć od wtorku do niedzieli w godzinach otwarcia Punktu Obsługi Klienta, w którym wypełnia się potrzebne oświadczenia i pozostawia kaucję zwrotną w wysokości 100 zł. Więcej informacji znajduje się tutaj: /dostepnosc/wozek-inwalidzki-uzyczenie?more=87113916

 

  1. Masz możliwość skorzystania z tłumacza PJM on-line

Usługa jest świadczona przez spółkę Migam S.A.  Tłumaczenia wykonywane są przez tłumaczy Polskiego Języka Migowego (PJM) poprzez internet. Treści tłumaczone przez tłumaczy języka migowego są traktowane jako poufne i nie są wykorzystywane w celach innych niż cel przetłumaczenia.

 

  1. Kupisz pamiątki, np. książkę „Idziemy do ZOO”

 

  1. Odbierzesz broszury informacyjne lub materiały do gier terenowych i konkursów (rozdawane akcyjnie)

 

  1. Otrzymasz dokumenty kasowe:
  • Faktury imienne
  • Duplikaty faktur

 

  1. Możesz podzielić się swoją opinią na temat Warszawskiego ZOO.

Dbając o komfort i zadowolenie naszych Gości w Punkcie Obsługi Klienta dostępna jest księga wniosków, do której można wpisywać swoje rekomendacje lub uwagi.

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA CZYNNY JEST OD WTORKU DO NIEDZIELI W GODZINACH OTWARCIA KAS BILETOWYCH.