Nowy system rezerwacji online
Warszawskie ZOO z nowoczesnym systemem online! Bilety i zajęcia edukacyjne zarezerwujesz bez wychodzenia z domu!
Warszawskie ZOO zrobiło kolejny krok w stronę nowoczesności – właśnie zakończyliśmy testy nowego systemu sprzedaży biletów online i rezerwacji lekcji edukacyjnych. Zwiedzający mogą teraz w prosty sposób, bezpośrednio na stronie https://www.warszawskiezoo.pl/pl, zakupić bilety online, a nauczyciele lub rodzice w wygodny sposób - zaplanować wizytę oraz zapisać klasy na zajęcia przyrodnicze. Z uwagi na ogromne zainteresowanie lekcjami przyrodniczymi, wszystkie terminy do końca wakacji są już zarezerwowane. Zapisy na wrzesień ruszą 1 sierpnia. To znaczące ułatwienie w porównaniu do wcześniejszego systemu telefonicznego, który – choć chętnie wykorzystywany – działał tylko w ograniczonych godzinach.
Startup Connectly sp. z o.o., działający w ramach programu akceleracyjnego TK Booster, opracował innowacyjny system rezerwacyjny i biletowy Connectly.travel. Rozwiązanie to projektowane jest z myślą o instytucjach publicznych o charakterze turystycznym, takich jak ogrody zoologiczne, muzea, organizacje turystyczne, czy urzędy promocji miast.
Dzięki Connectly.travel Miejski Ogród Zoologiczny im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie zyskał nowoczesne narzędzie do optymalizacji sprzedaży i kontroli biletów, które:
- Obsługuje sprzedaż on-line
- Umożliwia bieżący monitoring odwiedzających
- Automatyzuje procesy obsługi biletowej, zwiększając wygodę zarówno dla gości, jak i pracowników ZOO.
Dodatkowo startup przygotował dedykowany system rezerwacji przyrodniczych zajęć edukacyjnych, dzięki któremu z przystępny sposób będzie można zapisać się na spacery i warsztaty prowadzone przez ZOOedukatorki z Działu Edukacji Warszawskiego ZOO.
Wspieramy inicjatywy mające na celu wspomaganie rozwoju początkujących i dobrze rokujących firm, dlatego spośród wielu propozycji został wybrany startup Connectly.
System został wdrożony w Warszawskim ZOO, wprowadzając nową jakość obsługi odwiedzających oraz wspierając cyfrową transformację instytucji publicznych.
Projekt jest realizowany w ramach ścieżki branżowej B2A (Business to Administration) z partnerem publicznym – Miastem Stołecznym Warszawa. To kolejny krok w kierunku inteligentnych rozwiązań miejskich, które poprawiają komfort mieszkańców i turystów. Dzięki tej współpracy, Warszawskie ZOO stało się nie tylko bardziej dostępne, ale i jeszcze bliższe warszawiankom i warszawiakom oraz gościom spoza stolicy – oferując nowoczesne i przyjazne narzędzia, które ułatwiają kontakt z przyrodą.
Więcej o projekcie: https://booster.technopark.kielce.pl

Z przyczyn technicznych pawilon z bezkręgowcami będzie dziś i jutro nieczynny. Za utrudnienia przepraszamy!