Punkt Obsługi Klienta (POK)
Punkt Obsługi Klienta (POK)
Punkt Obsługi Klienta znajduje się na parterze budynku administracyjnego ZOO, 70 metrów od kas przy bramie głównej (idąc w lewo, w stronę Wisły). Wejście bezpośrednio z ulicy Ratuszowej.
Telefon do POK: 22 619 40 41 wew. 119
Godziny otwarcia Punktu Obsługi Klienta:
• STYCZEŃ-LUTY: 9:00-15:00 – codziennie
• MARZEC: 9:00-16:00 – codziennie
• KWIECIEŃ: 9:00-17:00 – codziennie
• MAJ-SIERPIEŃ: 9:00-17:00 – w dni robocze,
9:00-18:00 – w weekendy i święta
• WRZESIEŃ: 9:00-17:00 – codziennie
• PAŹDZIERNIK: 9:00-16:00 – codziennie
• LISTOPAD- GRUDZIEŃ: 9:00-15:00 – codziennie
W POK kupisz:
• bilety wstępu do ZOO,
• bilety roczne,
• mapy ZOO,
• przewodniki, także w alfabecie Braille'a,
• książkę „Idziemy do ZOO” i inne pamiątki z Warszawskiego ZOO.
W Punkcie Obsługi Klienta można płacić kartą lub gotówką oraz otrzymać fakturę.
W POK można skorzystać z tłumacza PJM on-line.
PUNKT OBSŁUGI KLIENTA WARSZWSKIEGO ZOO – co tu załatwisz?
1. Wyrobisz BILET ROCZNY do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
Kartę wyrabia się osobiście w Punkcie Obsługi Klienta. Wniosek o wydanie karty można pobrać i wypełnić wcześniej lub na miejscu. Karta jest gotowa w 5 minut i można z niej korzystać od razu.
Kupując Roczną Kartę wstępu można odwiedzać Warszawskie ZOO 365 dni w roku. Spacerując po 40 ha pięknego parku z cennymi drzewami oraz roślinnością móc podziwiać aż 8500 gatunków zwierząt o każdej porze roku.
2. Wyrobisz duplikat BILETU ROCZNEGO (jeśli np. zaginęła).
3. Kupisz jednorazowe bilety wstępu.
4. Kupisz mapy ZOO.
5. Kupisz przewodniki, także w alfabecie Braille'a.
6. Kupisz książkę „Idziemy do ZOO” i inne pamiątki z Warszawskiego ZOO.
7. Uzyskasz informacje na temat:
• historii Warszawskiego ZOO,
• Willi Żabińskich,
• mieszkańców ZOO,
• dojazdu do ZOO,
• zajęć edukacyjnych oraz zwiedzania ZOO z przewodnikiem,
• wydarzeń i imprez na terenie ZOO.
8. Wypożyczysz wózek inwalidzki
Nasi Goście mają możliwość wypożyczenia wózka inwalidzkiego. Użyczenie wózka jest możliwe w okresie od maja do połowy października. Po tym okresie użyczenie następuje tylko po wcześniejszej rezerwacji. (telefonicznej: 22 619 40 41 wew. 119 lub mailowej: pok@zoo.waw.pl za potwierdzeniem).
Wózek można bezpłatnie wypożyczyć codziennie w godzinach otwarcia Punktu Obsługi Klienta, w którym wypełnia się potrzebne oświadczenia i pozostawia kaucję zwrotną w wysokości 100 zł. Więcej informacji znajduje się tutaj: /dostepnosc/wozek-inwalidzki-uzyczenie?more=87113916
9. Masz możliwość skorzystania z tłumacza PJM on-line
Usługa jest świadczona przez spółkę Migam S.A. Tłumaczenia wykonywane są przez tłumaczy Polskiego Języka Migowego (PJM) poprzez internet. Treści tłumaczone przez tłumaczy języka migowego są traktowane jako poufne i nie są wykorzystywane w celach innych niż cel przetłumaczenia.
10. Odbierzesz broszury informacyjne lub materiały do gier terenowych i konkursów (rozdawane akcyjnie).
11. Otrzymasz dokumenty kasowe:
• Faktury imienne,
• Duplikaty faktur.
12. Możesz podzielić się swoją opinią na temat Warszawskiego ZOO.
Dbając o komfort i zadowolenie naszych Gości w Punkcie Obsługi Klienta dostępna jest księga wniosków, do której można wpisywać swoje rekomendacje lub uwagi.
PUNKT OBSŁUGI KLIENTA CZYNNY JEST CODZIENNIE W GODZINACH OTWARCIA KAS BILETOWYCH.