Punkt Obsługi Klienta (POK)
Punkt Obsługi Klienta znajduje się na parterze budynku administracyjnego ZOO, 70 metrów od kas przy bramie głównej (idąc w lewo, w stronę Wisły). Wejście bezpośrednio z ulicy Ratuszowej.
Telefon do POK: 22-619-40-41 wew. 119
Punkt Obsługi Klienta – czynny codziennie od godziny 9:00:
- 14:30 (grudzień, styczeń) i 15:00 w soboty i święta,
- 15:00 (luty, listopad),
- 16:00 (marzec, październik),
- 17:00 (kwiecień)
- 17:00 (maj-wrzesień) i 18:00 w soboty i święta.
W POKu kupisz:
- bilety wstępu do ZOO,
- bilety roczne,
- mapy ZOO,
- przewodniki (także w alfabecie brajla)
- książkę „Idziemy do ZOO” i inne pamiątki
W Punkcie Obsługi Klienta można płacić kartą lub gotówką oraz otrzymać fakturę.
W POK można skorzystać z tłumacza PJM on-line.
PUNKT OBSŁUGI KLIENTA WARSZWSKIEGO ZOO – co tu załatwisz?
- Wyrobisz Roczną Karty Wstępu do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
Kartę wyrabia się osobiście w Punkcie Obsługi Klienta. Wniosek o wydanie karty można pobrać i wypełnić wcześniej lub na miejscu. Karta jest gotowa w 5 minut i można z niej korzystać od razu.
Kupując Roczną Kartę wstępu można odwiedzać Warszawskie ZOO 365 dni w roku. Spacerując po 40 ha pięknego parku z cennymi drzewami oraz roślinnością móc podziwiać aż 12 tysięcy gatunków zwierząt o każdej porze roku.
- Wyrobisz duplikatów Rocznej Karty Wstępu (jeśli np. zaginęła)
- Kupisz jednorazowe bilety wstępu
- Kupisz mapy ZOO
- Kupisz przewodniki, także alfabetem brajla
- Uzyskasz informacje na temat:
- Historii Warszawskiego ZOO
- Willi Państwa Żabińskich
- Mieszkańców ZOO
- Dojazdu do ZOO
- Zajęć Dydaktycznych oraz zwiedzaniu ZOO z przewodnikiem
- Wydarzeń i imprez na terenie ZOO
- Wypożyczysz wózek inwalidzki
Nasi Goście mają możliwość wypożyczenia wózka inwalidzkiego
Użyczenie wózka jest możliwe w okresie od maja do połowy października. Po tym okresie użyczenie następuje tylko po wcześniejszej rezerwacji. (np. telefonicznej)
Wózek można bezpłatnie wypożyczyć od wtorku do niedzieli w godzinach otwarcia Punktu Obsługi Klienta, w którym wypełnia się potrzebne oświadczenia i pozostawia kaucję zwrotną w wysokości 100 zł. Więcej informacji znajduje się tutaj: /dostepnosc/wozek-inwalidzki-uzyczenie?more=87113916
- Masz możliwość skorzystania z tłumacza PJM on-line
Usługa jest świadczona przez spółkę Migam S.A. Tłumaczenia wykonywane są przez tłumaczy Polskiego Języka Migowego (PJM) poprzez internet. Treści tłumaczone przez tłumaczy języka migowego są traktowane jako poufne i nie są wykorzystywane w celach innych niż cel przetłumaczenia.
- Kupisz pamiątki, np. książkę „Idziemy do ZOO”
- Odbierzesz broszury informacyjne lub materiały do gier terenowych i konkursów (rozdawane akcyjnie)
- Otrzymasz dokumenty kasowe:
- Faktury imienne
- Duplikaty faktur
- Możesz podzielić się swoją opinią na temat Warszawskiego ZOO.
Dbając o komfort i zadowolenie naszych Gości w Punkcie Obsługi Klienta dostępna jest księga wniosków, do której można wpisywać swoje rekomendacje lub uwagi.
PUNKT OBSŁUGI KLIENTA CZYNNY JEST CODZIENNIE W GODZINACH OTWARCIA KAS BILETOWYCH.