Punkt Obsługi Klienta (POK)
Punkt Obsługi Klienta (POK)
 Punkt Obsługi Klienta znajduje się na parterze budynku administracyjnego ZOO, 70 metrów od kas przy bramie głównej (idąc w lewo, w stronę Wisły). Wejście bezpośrednio z ulicy Ratuszowej.
 Telefon do POK: 22 619 40 41 wew. 119
 Godziny otwarcia Punktu Obsługi Klienta:
 • STYCZEŃ-LUTY:                9:00-15:00 – codziennie
 • MARZEC:                           9:00-16:00 – codziennie
 • KWIECIEŃ:                         9:00-17:00 – codziennie
 • MAJ-SIERPIEŃ:                  9:00-17:00 – w dni robocze,
                                             9:00-18:00 – w weekendy i święta
 • WRZESIEŃ:                        9:00-17:00 – codziennie
 • PAŹDZIERNIK:                    9:00-16:00 – codziennie
 • LISTOPAD- GRUDZIEŃ:     9:00-15:00 – codziennie
 W POK kupisz:
 • bilety wstępu do ZOO,
 • bilety roczne,
 • mapy ZOO,
 • przewodniki, także w alfabecie Braille'a,
 • książkę „Idziemy do ZOO” i inne pamiątki z Warszawskiego ZOO.
 W Punkcie Obsługi Klienta można płacić kartą lub gotówką oraz otrzymać fakturę.
 W POK można skorzystać z tłumacza PJM on-line.
 PUNKT OBSŁUGI KLIENTA WARSZWSKIEGO ZOO – co tu załatwisz?
 1. Wyrobisz BILET ROCZNY do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
 Kartę wyrabia się osobiście w Punkcie Obsługi Klienta. Wniosek o wydanie karty można pobrać i wypełnić wcześniej lub na miejscu. Karta jest gotowa w 5 minut i można z niej korzystać od razu.
 Kupując Roczną Kartę wstępu można odwiedzać Warszawskie ZOO 365 dni w roku. Spacerując po 40 ha pięknego parku z cennymi drzewami oraz roślinnością móc podziwiać aż 8500 gatunków zwierząt o każdej porze roku.
 2. Wyrobisz duplikat BILETU ROCZNEGO (jeśli np. zaginęła).
 3. Kupisz jednorazowe bilety wstępu.
 4. Kupisz mapy ZOO.
 5. Kupisz przewodniki, także w alfabecie Braille'a.
 6. Kupisz książkę „Idziemy do ZOO” i inne pamiątki z Warszawskiego ZOO.
 7. Uzyskasz informacje na temat:
 • historii Warszawskiego ZOO,
 • Willi Żabińskich,
 • mieszkańców ZOO,
 • dojazdu do ZOO,
 • zajęć edukacyjnych oraz zwiedzania ZOO z przewodnikiem,
 • wydarzeń i imprez na terenie ZOO.
 8. Wypożyczysz wózek inwalidzki
 Nasi Goście mają możliwość wypożyczenia wózka inwalidzkiego. Użyczenie wózka jest możliwe w okresie od maja do połowy października. Po tym okresie użyczenie następuje tylko po wcześniejszej rezerwacji. (telefonicznej: 22 619 40 41 wew. 119 lub mailowej: pok@zoo.waw.pl za potwierdzeniem).
 Wózek można bezpłatnie wypożyczyć codziennie w godzinach otwarcia Punktu Obsługi Klienta, w którym wypełnia się potrzebne oświadczenia i pozostawia kaucję zwrotną w wysokości 100 zł. Więcej informacji znajduje się tutaj: /dostepnosc/wozek-inwalidzki-uzyczenie?more=87113916
 9. Masz możliwość skorzystania z tłumacza PJM on-line
 Usługa jest świadczona przez spółkę Migam S.A.  Tłumaczenia wykonywane są przez tłumaczy Polskiego Języka Migowego (PJM) poprzez internet. Treści tłumaczone przez tłumaczy języka migowego są traktowane jako poufne i nie są wykorzystywane w celach innych niż cel przetłumaczenia.
 10. Odbierzesz broszury informacyjne lub materiały do gier terenowych i konkursów (rozdawane akcyjnie).
 11. Otrzymasz dokumenty kasowe:
 • Faktury imienne,
 • Duplikaty faktur.
 12. Możesz podzielić się swoją opinią na temat Warszawskiego ZOO. 
 Dbając o komfort i zadowolenie naszych Gości w Punkcie Obsługi Klienta dostępna jest księga wniosków, do której można wpisywać swoje rekomendacje lub uwagi.
 PUNKT OBSŁUGI KLIENTA CZYNNY JEST CODZIENNIE W GODZINACH OTWARCIA KAS BILETOWYCH.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
